Comunicació i deméncia. Noves perspectives, nous enfocaments

Comunicació i deméncia. Noves perspectives, nous enfocaments

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788497889377
Ano de edición:
Materia
ECONOM?A E EMPRESA
ISBN:
978-84-9788-937-7
Páxinas:
126
Encadernación:
LIBRO EN OTRO FORMATO
lingua:
CATALAN
Ancho:
150
Alto:
210
Dispoñibilidade:
No disponible
Colección:
(CAT).COMUNICACIO I SOCIETAT

Desconto:

-5%

Antes:

19,00 €

Despois:

18,05 €
IVE incluído

Aquest llibre ens presenta el que es coneix sobre la comunicació efectiva amb persones que viuen amb deméncia. Els autors analitzen la millor práctica assistencial, els pensaments i experiéncies de les persones afectades i dels seus éssers estimats. Presenten un enfocament nou en el tractament de la deméncia centrat en la persona i  orientat a aconseguir una comunicació efectiva, i ens demostren com la comunicació eficaÇ pot millorar la qualitat de vida de totes les persones afectades per aquesta malaltia. Aquest llibre, de ben segur, interessará i ajudará a les persones amb deméncia i als familiars, així com a també a qualsevol professional interessat per la bona práctica comunicativa. La recerca que es detalla en aquest llibre va rebre el premi James J. Bradac de la International Association of Language and Social Psychology de l'any 2010 per l'aportació més destacada en aquest camp.

Materia en Librería Pelayo

  • LA MARCA PAÍS -5%
    Titulo del libro
    LA MARCA PAÍS
    Murillo Chavez, Javier André
    Aranzadi
    No disponible

    42,11 €40,00 €

  • Webinar professionali -5%
    Titulo del libro
    Webinar professionali
    AA.VV
    Hoepli
    No disponible

    19,90 €18,91 €

  • INGLES NAUTICO NORMALIZADO -5%
    Titulo del libro
    INGLES NAUTICO NORMALIZADO
    DIAZ PEREZ, JOSE MANUEL
    Marge books
    Este libro analiza en profundidad el uso del inglés náutico normalizado: las Standard Marine Communication Ph...
    DISPOÑIBLE (Entrega en 1-2 dias)

    25,00 €23,75 €

  • La gran transformacion -5%
    Titulo del libro
    La gran transformacion
    Polanyi, Karl
    Fondo cultura economica (fce)
    Karl Polanyi cuestiona la subordinación del perfil social al progreso económico y propone invertir el plantea...
    No disponible

    26,00 €24,70 €

  • PLANIFICACION DE NUEVOS PRODUCTOS
    Antigo
    -5%
    Titulo del libro
    PLANIFICACION DE NUEVOS PRODUCTOS
    CHORAFAS, DIMITRIS N.
    Ediciones deusto, s.a.(barcelona)
    DISPOÑIBLE (Entrega en 3-4 dias)

    6,24 €5,93 €

Uoc editorial en Librería Pelayo

  • Etiquetar en la web social -5%
    Titulo del libro
    Etiquetar en la web social
    Gómez-Díaz, Raquel
    Uoc editorial
    Gracias a las tecnologías y servicios 2.0, la representación del contenido de los documentos ha pasado de ser...
    No disponible

    12,00 €11,40 €

  • Formulación y tratamiento psicológico en el siglo XXI -5%
    Titulo del libro
    Formulación y tratamiento psicológico en el siglo XXI
    Nº 699
    Eiroá Orosa, Francisco José
    Uoc editorial
    Este libro pretende ser una guía de aprendizaje de formulación de casos en psicología clínica. Se incluyen ...
    DISPOÑIBLE (Entrega en 1-2 dias..)

    24,00 €22,80 €

  • Conflictes i conflictologia -5%
    Titulo del libro
    Conflictes i conflictologia
    Vinyamata Camp, Eduard
    Uoc editorial
    La conflictologia és el compendi de coneixements científics multidisciplinaris, racionals i emocionals sobre ...
    No disponible

    18,00 €17,10 €

  • El Acoso -5%
    Titulo del libro
    El Acoso
    Pörhölä, Maili;Kinney, Terry A.
    Uoc editorial
    El acoso es un tipo de interacción social que aparece en diferentes contextos sociales y que a menudo impide q...
    No disponible

    17,00 €16,15 €

  • Les fires i els mercats com a eines de promoció -5%
    Titulo del libro
    Les fires i els mercats com a eines de promoció
    AA.VV
    Uoc editorial
    En aquesta obra, fires i mercats han estat concebuts com una de les eines més completes per a la promoció per...
    No disponible

    13,50 €12,83 €