La comunicació en els espais virtuals. Enfocaments i experiéncies de formació en línia.

La comunicació en els espais virtuals. Enfocaments i experiéncies de formació en línia.

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788497886345
Año de edición:
Materia
ECONOMIA Y EMPRESA
ISBN:
978-84-9788-634-5
Páginas:
199
Encuadernación:
LIBRO EN OTRO FORMATO
Idioma:
CATALAN
Ancho:
200
Alto:
300
Disponibilidad:
No disponible
Colección:
UOCINNOVA

Descuento:

-5%

Antes:

23,00 €

Despues:

21,85 €
IVA incluido
Avisar disponibilidad

La comunicació ha estat sempre al nucli de l activitat educativa. Tant  és així que seria possible definir els enfocaments i les tendéncies pedagógiques atenent als models comunicatius que s hi apliquen. Com es  distribueix els continguts formatius Com es transmeten les pautes o les orientacions Com es relacionen els diferents agents en el procés d  ensenyament i aprenentatge Com modifiquen el coneixement o en construeixen de nou Com el comparteixen De fet, podríem continuar formulant més i més preguntes al voltant de l activitat educativa i en  cap d elles seria possible obviar l acte comunicatiu. El desenvolupament de la xarxa permet als professionals de l educació unes condicions molt favorables per a l aplicació de metodologies que situïn l aprenentatge obert i col laboratiu al nucli de l activitat formativa, utilitzant tota mena d eines, entorns i aplicacions com a suport per a l aplicació de les tecnologies digitals. En aquest llibre, diversos docents i experts de l ámbit de la formació en línia posen a l abast dels lectors i lectores les seves experiéncies, visions i reflexions al voltant de la comunicació en espais virtuals.

Materia en Librería Pelayo

  • Teoría y estructuras sociales -5%
    Titulo del libro
    Teoría y estructuras sociales
    Merton K., Robert
    Fondo cultura economica (fce)
    Los artículos aquí reunidos establecen un desenvolvimiento y desarrollo gradual de dos temas sociológicos es...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    24,90 €23,66 €

  • Dropshipping, Amazon FBA, Marketing de Afiliados
     IBD
    -5%
    Titulo del libro
    Dropshipping, Amazon FBA, Marketing de Afiliados
    Flavio Bosque
    Ibd podiprint
    ¿Estás cansado de estar en una carrera de ratas y de buscar algo que  no implique crear una cantidad inmaneja...
    DISPONIBLE (Entrega en 8-10 días)

    21,37 €20,30 €

  • Be social -5%
    Titulo del libro
    Be social
    Sánchez Navas, Jordi
    Lid
    Los emprendedores sociales son una auténtica revolución silenciosa que  nace en el corazón de muchos jóvene...
    No disponible

    19,90 €18,91 €

  • Ingenieria De La Exportacion. La Ruta Para Internac.Empresa -5%
    Titulo del libro
    Ingenieria De La Exportacion. La Ruta Para Internac.Empresa
    Minervini, Nicola
    Fundacion confemetal
    Se trata de una obra pensada, estructurada y claramente concebida, tanto para el lector nobel como para el cons...
    No disponible

    28,00 €26,60 €

  • De crisis en crisis -5%
    Titulo del libro
    De crisis en crisis
    Arancibia, Salvador
    Piramide
    No disponible

    26,50 €25,18 €

Uoc editorial en Librería Pelayo